מקדמת את המוצרים והשירותים שלה במגוון ערוצים.
גוגל מקדמת את המוצרים והשירותים שלה במגוון ערוצים. אחד הפופולריים שבהם הוא יוטיוב. הם עשו זאת על ידי הצגת מודעות בסרטונים שלהם, אותן ניתן לראות בצורה של מודעות באנר או מודעות וידאו קדם-רול שמוצגות לפני שהסרטון מתחיל לפעול. דרך נוספת שהם מקדמים את המוצרים שלהם היא על ידי הוספת פיצ'רים למנוע החיפוש שלהם שניתן למצוא על ידי לחיצה על הקישור "מודעות" בחלק העליון של המסך, שיעביר אותך לעמוד הפרסום של גוגל למידע נוסף על כל אפשרויות הפרסום שלהם . ייתכן שחלק מהאנשים לא ימצאו את צורות השיווק הללו יעילות מכיוון שהם צפויים להתעלם ממודעות באנר או ממודעות וידאו קדם-רול אם לא.
לגוגל יש הרבה דרכים שונות לקדם את העסק שלך
גוגל לעסק שלי היא דרך חינמית וקלה למפות את העסק שלך בגוגל מפות, לשתף את שעות הפתיחה שלך ולקבל ביקורות.
אפשר גם להשתמש ב-AdWords, שהיא פלטפורמת הפרסום של גוגל המאפשרת להציג מודעות ברשת, באפליקציות או בסרטוני יוטיוב. אתה יכול להגדיר חשבון ולהתחיל להציג מודעות מיד או שאתה יכול לנצל את קורס ההדרכה המקוון החינמי שלהם. גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם. זוהי גם פלטפורמת פרסום חזקה מאוד. לחברה כלים רבים שניתן להשתמש בהם לקידום אתרי וויקס עסק או מוצר. אחד מהכלים הללו הוא גוגל אדוורדס אשר ניתן להשתמש בו כדי לקדם אתרים ואפליקציות בחיפוש Google, ביוטיוב וברשת המדיה של גוגל. בחלק זה אדבר על איך אתה יכול להשתמש ב-AdWords כדי לקדם את העסק שלך בגוגל.
גוגל מקדמת את המוצרים שלהם בדרכים שונות
חלק מהמבצעים הללו מוצלחים יותר מאחרים. הקמפיין האחרון של גוגל היה לקדם את ה-Pixel 3 באמצעות ההאשטאג #teampixel. הם גם קידמו את המוצרים שלהם ביוטיוב, שם היו להם סדרה של מודעות לטלפון החדש שלהם. לגוגל היו כמה מסעות פרסום שונים, אבל אחד שהצליח במיוחד היה כשקידמו את ה-Pixel 3 עם ההאשטאג #teampixel ומודעות ביוטיוב. גוגל הייתה עסוקה מאוד בחודשים האחרונים. הם משיקים מוצרים ושירותים חדשים. אחד מהם הוא קידום המכירות של גוגל שהושק ביוני השנה. קידום בגוגל המכירות דרך חדשה לעסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם במנוע החיפוש של גוגל. זה עובד על ידי הצגת מודעות בדפי תוצאות שונים של מנועי החיפוש כאשר אנשים מחפשים מוצר או שירות התואמים למה שאתה מציע. הרעיון מאחורי זה הוא שאנשים שמחפשים משהו יהיו בעלי סיכוי גבוה יותר ללחוץ על מודעה אם היא קשורה למה שהם מחפשים. כלי זה מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות, כל זאת מבלי לשלם עבור שטחי פרסום במקומות אחרים כמו עיתונים או מגזינים.