רכשתם מוצר או שאתם מתכוונים לרכוש שירות מסוים מחברה ספציפית. יש לכם את מספר הטלפון הגלובלי של החברה, אך למעשה אתם צריכים מספר טלפון אחד של הסניף המקומי. יתרה מזאת – זה לא העסק היחידי שאתם צריכים את מספר הטלפון שלו. בתור קהל צרכנים, אנו יוצרים קשר תמידי עם חברות, ארגונים ובתי עסק המספקים שירותים בכל תחומי החיים. לא תמיד יוצא לנו לשמור את מספרי הטלפון או הכתובות הפיזיות של אותם גופים לצורך שימוש עתידי, וכאשר אנחנו כן צריכים אותם אנו מבזבזים זמן רב ויקר מדי בשביל למצוא אותם בנרות.
הגיע הזמן לשים לזה סוף, ולעשות שימוש באתר הטוב ביותר בישראל למציאת מספרי טלפון ופרטי התקשרות של חברות וארגונים – שירות בקליק!
מה יש באתר שירות בקליק להציע
האתר שירות בקליק מציע לכם כניסה למאגר אדיר של מידע חיוני ושימושי ביותר לשעת הצורך. כבר לא תצטרכו לשמור מספרים בטלפון, לרשום אותם על פנקס או להחזיק ספר טלפונים ומגזינים שונים. האתר פשוט ביותר לתפעול ונוח לחיפוש של כל מספר טלפון, כתובת מקומית, מייל ועוד פרטי מידע רלוונטיים אחרים לצורך יצירת קשר עם חברות, סניפים וארגונים שונים במגזר הציבורי והפרטי.
צריכים את המספר של שירות לקוחות בהצדעה? חייבים ליצור קשר עם מוסד הלימודי החדש בעיר? הגעתם למקום הנכון. כמעט ולא קיים בית עסק שלא תמצאו כאן!
כיצד ליצור קשר עם שירותי לקוחות
באתר שירות בקליק ניתן להגיע כמעט לכל סוג של נותן שירות, ובכלל זה מוקדי שירות לקוחות של חברות ממשלתיות, רשויות מוניציפליות ושירות לקוחות של חברות במגזר הפרטי. ראשית, אתם מחפשים באתר את הקטגוריה לה שייך אותו גוף, מוצר או שירות. לאחר מכן, אתם גוללים את הדף עד שאתם מוצאים את החברה הספציפית, ומשם לחיפוש הסניף המקומי הקרוב אליכם. אז תשיגו את מספר הטלפון, כתובת פיזית ואף ייתכנו פרטים התקשרות נוספים אחרים כמו מייל, וואצאפ, עמוד פייסבוק ועוד.
אם אתם מחפשים את שירות לקוחות בהצדעה, הסניף של חברת מקורות או הטלפון של מוסד האקדמי בו אתם רוצים ללמוד שנה הבאה – נסו לחפש כאן!
איך לדבר עם שירות לקוחות בצורה שעובדת לטובתכם
מצד אחד אנחנו רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר שמגיע לנו, ומצד שני באיזשהו מקום בראש אנחנו מבינים עד כמה זה קשה לעמוד בצד השני, זה שעומד במוקד שירות הלקוחות, ולעבוד יום שלם בקבלת אנשים ושמיעה של תלונות ותסכולים מצד לקוחות זועמים. לכן, בכדי שתוכלו להפיק מן השיחה את המיטב, נסו כמה שיותר להיות אסרטיביים, נחושים לקבל את המגיע לכם אך יחד עם זאת לשמור על קור רוח, יחס מכבד כלפי נותן השירות, איפוק וסובלנות. בסופו של דבר, כאשר בצד השני ישמעו את הטון דיבור הנוח שלכם אך יחד עם זאת זה שעומד על שלו, הם ישמחו להעניק לכם שירות אדיב במידת האפשר.
לא משנה אם אתם מדברים עם שירות לקוחות בהצדעה או מוקד השירות של חברת החשמל, נסו לעשות את זה בדרך הטובה ביותר ומניבת פירות דרך האתר שירות בקליק!